Pages

Saturday, January 14, 2023

Saat kembali kepada Allah

 Apa khabar semua. 

terpanggil untuk menulis kembali sedikit coretan. ada lagi ke yg sudi baca blog ni. entahla rasa macam selesa tulis di sini berbanding medsos yang lain. mungkin di sini akan kucerikan perjalanan hidupku

usiaku mencecah 40. ya, sesuatu yang aku sorokkan pada semua tentang umur. saat inilah aku takut kalau ada perangai buruk yang tak aku ubah. lepas usia ini dah susah. doakan aku. 

dalam usia ini andai dunia yang dikejar masih tak dapat, maka berhentilah dan tumpukan akhirat. kerana umur ini semakin menipis. takut tak sempat nk kejar akhirat. 

Saat untuk kembali kepada Allah. cukuplah dunia yang kukejar dan telah banyak yang aku hilang. Allah panggil aku supaya aku sedar yang aku kena kembali padaNya. terima kasih Allah

Semoga aku dan kita semua selamat kembali kepadaNya. amin



No comments:

Post a Comment