Pages

Thursday, July 14, 2011

tak tau lah..

            sebenarnye x tau nk cite hati ni camne. entahlah. kadang2 tenang kdg2 serabut. camtulah. keje banyak bertimbun. ngan nak tanda ngan nak siapkan asgman..huh. sume tergendala. 
            sabtu ni aku kene jadi pengapit pengantin. tapi ade yang tegur ckp yang aku ni termenung. patutnya pengantin termenung bukan pengapit. hehe..
            soal jodoh. hmm...ssh nak cakap. dah nk kawin kwn aku nan sorang ni. nnt aku mesti takde kawan da. yealah, die dah ade komitmen. baru2 ni ada orang kontek aku nak kenalkan aku ngan someone. tp tah nape bila orang tu cite peribadi mamat tu aku cam berkenan plak. die ada gak add fb aku, tapi tah nape jahat tol hati aku. bila tengok gambar die aku cam kurang berkenan. nampak sgt aku ni pandang luaran. dan ternyatalah hati aku kotor. tiba2 aku sedih sendiri. sape jer yang tau hati aku. huhu...
terbanglah..dan terokai dunia. jangan bersedih walaupun sendirian.
            aku cuba tok jadi seorang yang tabah. mudah tersenyum..dan bahagia.. doakan ya :)


            

2 comments:

  1. sabo yew ckgu..hehe!! tak lme lagi la tuh..haha

    ReplyDelete
  2. Apa yg DIA aturkan adalah yg terbaik utk kita...huhu

    ReplyDelete