Pages

Saturday, July 14, 2012

Di Mana "DIA" Di Hatiku?

                  Salam buat semua. terlebih dahulu mohon maaf kupinta andai sepanjang membaca blog nie, terlalu banyak perkara yang lagha. terkadang hati ini ingin berkongsi soal hidup hingga kucoret tajuk "Bingkisan Hidup". Entah berapa ramai yang sudi menjengah, aku tak kesah. bagiku satu kepuasan apabila aku dapat berkongsi perasaan.


                   Buku ini dah lame aku beli, dan dah lame jugak aku baca. namun untuk menghabiskannya dalam masa yang singkat terasa sayang. bagi aku buku ini akan menyuntik semangatku apabila aku dalam resah. justeru, aku baca sedikit demi sedikit agar terkesan berpanjangan.

                   Berilah aku keyakinan,
                   Yang menimbulkan keberanian hati
                       Kurniakanlah aku kebijaksanaan
                       Yang membuahkan kerendahan diri


                 

No comments:

Post a Comment