Pages

Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

                 
                   Salam buat semua rakan dan taulan yang mengenali diriku. sekejap jer dah syawal kan? Ramadhan yang telah meninggalkan kita entahkan sudah terisi atau tidak. Tepuk dada tanya iman. buat yang berjaya khatam quran ku ucapkan tahniah. anda sekurang-kurangnya telah cuba menyemarakkan Ramadhan. siapa ya antara kita yang ada jumpa Liatulqadar? huh! alangkah bertuahnya hidup.

                   Sepanjang ramadhan ni banyak perkara yang berlaku, aku turut serta dalam program pengantarabangsaan ke ACEH dari 3-6 OGOS. terlalu banyak pengalaman yang aku nk kongsikan. insyaAllah di kesempatan yang lain akan kuceritakan. almaklum..berpuasa di serambi mekah agak berbeza di bumi sendiri. tak dapat di Mekah di ACEH pun jadilah...

Berita tentang kami dipaparkan di akhbar berita harian 9/8/12
                    Satu lagi perkara bersejarah di Ramadhan yang lalu, sekolah SAR telah diiktiraf di bawah SABK. Maka, secara tak langsung aku adalah salah seorag kaitangan kerajaan. huh! akhirnya. Alhamdulillah, dengan izinnya jua aku dikurniakan rezeki seumpama ini. moga aku dapat membantu keluargaku terutama mak dan ayah. tunggu yea mak, ade rezeki kita pergi tunaikan Haji. insyaAllah. doakan aku.

di majlis menandatangani MoU



                      Oklah last but not least, aku postkan bersama gambar aku bersama family. bukan ape, saje nk syer. nk cite kat fb x best. Raya tahun ni sgt penat walaupun br 1 hr raya. tah camne aku mase aku angkat ayam nk basuh, tersalah step kot, tibe2 menjerat pinggang aku. sakitnya hanya tuhan yang tahu. dah takleh nk bongkok. huh! ermm...ditakdirkan pulak abang ipo aku masuk spital pagi raye. knelah bantu membantu family die ape yang termampu...oklah dah nk p beraye...

Slamat hari raya , maaf zahir dan batin..sayang awak semua.. (^_^)

ade yang xde dalam gambo. mane tah diorang

No comments:

Post a Comment