Pages

Sunday, September 1, 2013

Bukan senang nak senang

                 Al-kisah maka tersebutlah kisah diri aku yang nk capai hala tuju. Alhamdulillah, setle mendaftar nama syarikat. Aku dikejutkan dengan sms yang mengatakan loan aku rejected. termenung jap aku. Tp yang bestnyer "mentor" aku boleh gelak. releks jer die. Apekah??? die soh aku releks. buat slow2. itu jer pesannye. Aku pulak gelabah tak tentu pasal. sume nak cepat.

                Sebenarnya, aku x risau sgt dalam bab nk set up bisnes ni. cume yang aku riso "mentor" aku ni dah nk sambung blajo kat oversea, Phd kau... tak silap kat universiti ibn Torfail. kat mane tu? huhu.

                 Bile aku ckp aku riso die lek jer.. dengan bahasa mudah die ckp, bukan ke aku yang runner nanti. (sambil tergelak). aku plak yang serius. Apepun aku kene bertenang. pesan die slalu kat aku yang berkali2 diulang 1 jer. tau x ape die.

"Bende belum jadi jangan fikir dulu". haa...camtulah. So, aku kne pelan2 rancang kewangan aku dulu k.

buat anda diluar sane....doakan usaha kami berjaya. Amien......
        

No comments:

Post a Comment